12-4-2016 De Krim - Beukersweide 5-0

Dinsdag 12 april hebben we onze tweede competitiedag gespeeld. We speelden thuis tegen TV Beukersweide uit Wierden.

De dames uit Wierden waren mooi op tijd aanwezig, dus om 10:00u stonden we met zijn achten op de baan. De eerste twee partijen werden door ons gewonnen. Gea en Gerrie waren vrij snel klaar, Akke en Leka hadden lange rally's en moesten er voor "knokken" met onder andere een tiebreak, maar uiteindelijk ging de winst naar ons. De volgende wedstrijd was voor Tineke en Gerrie. Deze partij was ook vrij snel gespeeld met winst voor de Krim.

Tijd voor een kopje koffie!

Net na de middag de laatste 2 wedstrijden gespeeld, deze werden ook door ons gewonnen, dus een eindscore van 5-0!

Met deze score zijn we super blij, we hebben deze dag fijn gespeeld. Het was een mooie zonnige dag en we waren blij met de aanmoedigingen van het publiek.

Groetjes Gerrie