Bezoekadres

Nederland

7782 RA De Krim

12-5-2016 TVVS - De Krim 2-3

Jawel de tennisdames van de donderdag moesten weer eens uit tennissen en dit keer moesten we helemaal naar Enschede. Is ongeveer een uurtje rijden vanaf De Krim, maar het was toch al behoorlijk warm in de auto, vooral als je er met 5 personen in zit. Maar dat uur is zo voorbij als je druk aan de kwebbel bent. De tomtom heeft ons op de juiste bestemming gebracht, een tennisclub midden in de bouw.

Terwijl wij zaten te wachten kwamen er wel heel veel dames binnen. Het bleek dat onze tegenstanders maar liefst met 8 dames waren waarvan de meeste maar 1 wedstrijd zouden spelen. Prima toch? We hebben gauw even de wedstrijden ingevuld en na een snelle bak koffie zijn we direct de baan opgegaan.

Marianne en Nel gingen samen de baan op. Zij wonnen deze met 6-2 / 6-4. Op de andere baan waren Geesje en ik aan het martelen. Het liep niet helemaal zoals we wilden en verloren de wedstrijd met 6-1 / 6-4 .....helaas! Zo de eerste twee wedstrijden zitten erop . Nu weer koffie maar wel met eigengebakken appeltaart met slagroom ( lekker hoor ). Daarna ga je weer met volle moed de baan op. Marianne en Geesje wonnen heel snel met 6-0 / 6-0 ....goed gedaan meisjes maar wees eerlijk; zo'n wedstrijd is niks aan. Jopie en ik op de andere baan, dat was iets spannender. We stonden de eerste set achter met 1-4 en wonnen de set met 6-4 dat vond ik wel knap van ons (ha ha). De tweede set werd ook door ons gewonnen met 6-2. Dat betekende, dat we al 3 punten hadden (jippie) en alweer gewonnen! Nel en Jopie moesten de laatste wedstrijd spelen. Het leek een" simpele" partij te worden, maar de dames maakten er nog even een driesetter van en deze werd uiteindelijk gewonnen door Enschede. Lekker douchen en dan een hapje en een drankje zoals gebruikelijk.

Heel gezellige dames van Enschede. We waren dan ook pas om kwart over 6 thuis. Lange tennisdag, maar prachtig weer met gezellige mensen...wat wil je nog meer!

Groetjes Tineke