14-4-2016 De Mossendam - De Krim 2-3

Vandaag vertrokken Geesje en Marianne al om goed 8 uur om Nel en Ingrid (onze gastspeler) op te halen en dan door naar Tineke. Daar aangekomen onze tassen overgepakt in Tinekes auto en op naar Goor. We waren goed op tijd en hebben eerst een lekkere kop koffie gedronken.
Om 10.00 uur gingen Geesje en Marianne en Nel en Ingrid de baan op. Die partijen werden allebei 3-setters en door ons gewonnen (na veel strijd).
Daarna volgde de wedstrijd van Geesje en Tineke. Die was niet om over naar huis te schrijven: verloren. Volgende keer beter dames.
Intussen waren Nel en Marianne ook al weer op de baan. Deze wedstrijd liep ook niet zo, maar toch gewonnen.
Als laatste werd de wedstrijd van Tineke en Ingrid gespeeld, die helaas ook werd verloren. Toch gingen we met de winst naar huis: 3-2.
Na nog even na te hebben gezeten heeft Tineke ons weer veilig thuisgebracht.

Ingrid bedankt voor je inzet .