Bezoekadres

Horstra's Wijk 5A

7782 RA De Krim

19-5-2016 De Krim - Wierden 4-1

Hallo allemaal nog even een tennisverslag van de donderdagdames....

We hebben thuis gespeeld en de dames van Wierden kwamen helaas een speelster tekort, dus we hoefden maar 4 wedstrijden te spelen. Misschien zijn we vandaag mooi op tijd klaar, maar niets was minder waar. Jopie en ik begonnen met een taaie driesetter een mooie partij, gewonnen door ons, 6-4/1-6/6-4. Nel en Geesje stonden op het centercourt en waren met de standen 6-0/6-1 iets te sterk voor de dames uit Wierden. Marianne kon er niet bijzijn vandaag dus heeft Ingrid ingevallen. Ingrid en Nel hebben gespeeld, maar helaas verloren . Geesje en ik speelden de laatste wedstrijd en wonnen deze vrij snel met 6-0/6-0. Om ongeveer half twee waren de wedstrijden al gespeeld dus konden we zoals gewoonlijk nog even samen een drankje en een hapje nuttigen. De dames van Wierden hadden het erg naar hun zin bij ons, want ze zijn pas om kwart voor 4 vertrokken. Het was weer gezellig en we hadden prachtig weer (wat een mazzel hebben we elke week nog gehad). Zo dat was mijn verslagje , volgende week de laatste wedstrijd en we kunnen nog steeds kampioen worden ....SPANNEND !