Bezoekadres

Horstra's Wijk 5A

7782 RA De Krim

21 – 04 -2016 De Krim – Weerselo 4 – 1

Vandaag een thuiswedstrijd tegen Weerselo.  Voor de toeschouwer was het best fris met een noordenwind, maar op de baan was het heerlijk tennisweer.

Nadat Weerselo was gearriveerd en we een kopje koffie hadden gehad, startten Tineke en Geesje en op de andere baan Jopie en Marianne. Beide partijen eindigden in een 3-setter in het  voordeel van De Krim. Tineke/Geesje 4-6/6-1/6-4 en Jopie en Marianne 6-2/6-7/6-1.

Na deze 2 partijen gingen we eerst gezamenlijk nog een koppie koffie drinken met heerlijke appeltaart gebakken door Tineke.

Na de koffie gingen alleen Nel en Geesje met de dames van de tegenpartij de baan op, omdat de andere dames van Weerselo even kalm aan wilden doen. Met niet al te veel moeite wonnen Nel en Geesje deze partij 6-4/6-2.

De laatste 2 partijen werden tegelijk gespeeld. Marianne en Tineke hadden ‘geen kind’ aan de tegenpartij en wonnen gemakkelijk met 6-0/6-0. De wedstrijd van Nel en Jopie hebben we het verder niet over, alleen verloren onze dames met 1-6/4-6. Na de wedstrijd gingen we nog gezamenlijk wat drinken met de gebruikelijke lekkernijen.