Bezoekadres

Horstra's Wijk 5A

7782 RA De Krim

24-5-2016 De Krim - Goorse TC 4-1

De laatste wedstrijd alweer van dit seizoen. Een koude en bewolkte dag.

De dames uit Goor kwamen met 7-man sterk en 2 auto's. Dus stoelen slepen. Het kon net allemaal in onze kantine.

10:00u. begonnen Leka en Tineke met hun partij. Na 1-4 achterstand wisten ze toch de set nog om te buigen naar 6-4 zege.  Maar toen gaf een dame van Goor aan dat ze niet meer verder kon spelen i.v.m. een blessure. Dus dat was onze eerste winstpunt. Gerrie en Gea wonnen heel gemakkelijk hun wedstrijd. Gerrie en Tineke wonnen ook. Leka en Akke maakten van hun partij een driesetter, die helaas werd verloren. Gea en Akke kwamen toen op de baan en het werd een prachtige wedstrijd, die zij wonnen. Zo was de einduitslag 4-1 voor ons. En in totale einduitslag van deze competitie zijn wij als derde geĆ«indigd. Geweldig dames!!!!!

Na afloop nog even een drankje met hapje en toen snel douchen thuis en op naar de Chinees, daar was het ook erg gezellig. En besloten is om samen volgend jaar weer competitie te gaan spelen.

Toch willen wij Marga nog bedanken voor haar steun als trouwe supporster, elke dindag en donderdag was zij aanwezig om ons aan te moedigen. Bedankt Marga names alle dames van beide teams!!!!!!!