TV De Krim

Nederland

7782 RA De Krim

26-4-2016 De Krim - De Bekkelweide 1-4

Akke kwam 's morgens bij de tennisbaan aan met de mededeling, dat ze al vroeg gebeld werd door luitjes uit Geesteren, de tegenstander van vandaag, met de vraag of er ook binnen getennist kon worden, want in Geesteren lag sneeuw...en dat op 26 April!

Waarna Akke contact opgenomen heeft met de Jarino-hal met het positieve antwoord, dat er banen beschikbaar waren.

Dus togen we met ons Team en de tegenstanders op naar Coevorden om daar deze competitie wedstrijd af te werken met de volgende resultaten:

De eerste 4 wedstrijden toonden we zeker niet het beste spel en verloren we dus ook kansloos in 2-setters..

De laatste wedstrijd verliep meer in ons voordeel en werd in 3 sets door ons gewonnen. Dus verloren we uiteindelijk met 4-1

Na het nuttigen van een Hapje en een Drankje en wat napraten over deze tennisdag keerden we weer huiswaarts Richting De Krim.

Leka.