Bezoekadres

Nederland

7782 RA De Krim

26-5-2016 Kardoes - De Krim 2-3

Hallo allemaal dit is ons laatste tennisverslag. Heel spannend vandaag, want ja we kunnen kampioen worden. De reis ging naar De Lutte, tennisvereniging Kardoes. Weer een dik uur rijden, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Via een omweg, want er was ook nog een wegomleiding, kwamen we bij TV Kardoes aan . De dames zaten al op ons te wachten met natuurlijk een lekker bakje koffie. Daar waren we inmiddels wel aan toe. Gauw hebben we de papieren ingevuld en konden we de baan op.

Het weer was weer voortreffelijk, heerlijk zonnig en geen wind. Nel en Geesje wonnen de eerste partij met 6-3 /6-4....1 punt hebben we alvast. Jopie en Tineke stonden op de andere baan. Maar liefst 3 uur duurde deze wedstrijd...een driesetter, maar wel winnend afgesloten (dat zijn al 2 punten..nog steeds spannend)! Geesje en Marianne verloren helaas hun partij dus 2-1. De twee laatste partijen werden tegelijkertijd gespeeld. We hadden nog maar 1 punt nodig. We hielden elkaar in de gaten onder het spelen. Nel en Tineke hebben na een zeer zware wedstrijd het derde punt binnen gehaald..YES; 3-1 en natuurlijk dolblij. De partij van Marianne en Jopie werd nog een driesetter, maar ging helaas verloren. Het was een lange en zwaar bevochten overwinning, maar we zijn wel ongeslagen KAMPIOEN geworden. Na de wedstrijd kregen we een drankje aangeboden door TV Kardoes, zo leuk! Dames van het donderdagteam, bedankt voor deze supergezellige tenniscompetitie en alle anderen bedankt voor de support, die we hebben gekregen als we thuis speelden. En tot slot wil ik ons bestuur bedanken voor de warme ontvangst en de mooie bloemen, die we hebben gekregen...SUPER!

dsci1755.jpg