TV De Krim

Nederland

7782 RA De Krim

5-4-2016: Gerner (Dalfsen) - De Krim 3-2

De kop is er weer af, wij mogen weer competitie spelen.

Met 5 dames moesten wij via Slagharen (Gerrie ophalen) naar Dalfsen.

Precies om 9:30 uur waren wij aanwezig. De dames van Dalfsen zaten al op ons te wachten. Wat blijkt zij hadden aangegeven, dat wij om 9:00 aanwezig moesten zijn. Dat wist ik niet. Maar na lekkere koffie en schuimtaart konden wij beginnen met de wedstrijden. Leka en Tineke verloren hun wedstrijd, maar Gea en Akke wonnen hun partij in een 3-setter.

Gerrie en Tineke verloren ook hun partij, maar Gea en Gerrie wonnen in 2 sets. Stand 2-2.

De laatste partij was erg spannend van Leka en Akke, het werd een 3 setter maar de winst ging naar Dalfsen.

Toen lekker onder de douche en na een drankje en een hapje gingen wij weer richting De Krim. Helaas hebben wij verloren, maar wij kijken alweer uit naar de volgende week.

Groetjes Akke