Bezoekadres

Horstra's Wijk 5A

7782 RA De Krim

Eerste Noabervisiet geslaagd!

Op zaterdag 30 april 2016 is de eerste Noabervisiet gespeeld met de buurverenigingen uit Slagharen, De Krim, Gramsbergen en Dedemsvaart. TV Slagharen trad als gastheer/vrouw op en Sander Eggen verwelkomde alle deelnemers hartelijk met koffie en appeltaart (smullen geblazen).

Alle partijen zouden een half uur duren en we gingen vlot van start om zoveel mogelijk punten voor de verenigingen te kunnen vergaren. Na eerst jezelf aan de medespeler en tegenstanders te hebben voorgesteld, werd er na het inspelen een echte wedstrijd van gemaakt. Hier en daar een gewonde (Alfred Veldsink werd met een schaafwond gesignaleerd), maar over het algemeen geen slachtoffers.

Het schema bleek nog wel voor verbetering vatbaar, maar voor de rest liep het allemaal gesmeerd en kon iets na 17:00u. de balans worden opgemaakt. Ceremoniemeester Sander Eggen kondigde aan wie hoeveel punten had vergaard en wie dus de uiteindelijke dagwinnaar is geworden:

1. Gramsbergen (72pt)
2. De Krim (71pt)
3. Slagharen (67pt)
4. Dedemsvaart (65pt)

De 'persoonlijke' winnaars waren deze dag:

1. Kees Antuma (Dedemsvaart) & Nel Bosman (De Krim) - 23pt
2. Ria Kosse (Slagharen) - 22pt
3. Edward Turkstra (Gramsbergen) - 20pt

Het was zoals eerder gezegd een zeer geslaagde dag en zaterdag 11 juni zal deze navolging gaan hebben in De Krim.

Klik hier voor de foto's van deze dag.