Even kennis maken met...

Beste tennissers  van TV De Krim,

Omstreeks mei dit jaar ben ik gestart als trainer van jullie vereniging. Bij de opening van het clubgebouw hebben jullie mij misschien al even gezien. Maar nu zal ik me even via deze site aan jullie voorstellen.

Mijn naam : Denis Batenburg (ook wel bekend als Denis van tennis).

Zo'n 30 jaar geleden ben ik begonnen met tennis op advies van een kindertherapeut die zag dat mijn oog-hand- coördinatie wat te wensen over liet. Na mijn middelbare school ging ik studeren aan de CALO (academie voor lichamelijke opvoeding) te Zwolle. Dit is de opleiding voor sportleraar. Dit is dus naast de tennislessen mijn (hoofd)beroep. Toen ik klaar was met mijn studie werd ik gevraagd om tennisles te geven. Dat leek me wel wat en zo begon ik in Enschede. De tijd gaat door en ik ben nu al weer ruim 15 jaar werkzaam als tennisleraar.  Zelf speel ik nog steeds, maar helaas heb ik niet meer de tijd om veel toernooien te spelen. Ik hoop jullie te ontmoeten op de baan en mijn steentje bij te dragen aan het tennis in De Krim.

Sportieve groet,  Denis Batenburg 06-15538712

denisbatenburg.jpg

N.B. via de tennisbond heb ik de opleiding "Tenniskids" gevolgd. De moeite waard om eens op te zoeken op internet.

Verenigingen waar ik heb gewerkt:

TV Olympia, TC Hollandsche Veld, TV Gramsbergen, TV Slagharen e.o., TC Enter, TV Deurningen, TVO Hardenberg, TV Kloosterhaar en nu TV De Krim

Opleiding:  CALO te Zwolle,

KNLTB  A-licentie

spelniveau: enkel 5 dubbel 4

Voor het bespannen van je racket kun je ook bij mij terecht.