19-4-2016 Ramele - De Krim 1-4

Vandaag staat TC Ramele Raalte gepland te bezoeken, waar we volgens ons al ca. 10-15 jaar niet meer waren geweest. Maar gelukkig, de Tom-Tom brengt ons overal!

Mooi op tijd gearriveerd, koffie drinken en puzzelen met indeling wedstrijden aangezien tegenstander 6 personen had opgetrommeld.

Als eerste gingen Leka en Tineke de baan op. Deze partij ging echter geheel aan hun voorbij en werd dus gewonnen door Ramele.

Ondertussen waren Gea en Akke ook begonnen met hun partij. Deze bestond uit lange rally's, maar ze wisten toch de games naar zich toe te trekken en dus ook de wedstrijd.

Tussenstand 1-1 en tijd voor koffie met Wolkencake van Dr. Oetker. Deze was zo lekker en gaan we dus zeker een keer zelf maken, dus Coop, houdt de voorraad in de gaten.

Nu was het de beurt aan Leka en Akke. Dit was een mooie partij, die ze winnend afsloten.

De partij van Gerrie en Gea werd ook gewonnen met o.a. tiebreak. Geen mooie partij (door de tegenpartij zeer hoge en zachte ballen), maar wel spannend.

Ondertussen was de fanclub van Tineke ook aangekomen, haar zus uit Wijhe om haar te ondersteunen. De al uitgespeelde dames zaten lekker in het zonnetje en hoopten op een mooie en lange partij.

En die kwam er: 1e set verloren op tiebreak, maar 2e en 3e set werden door De Krim gewonnen. Gerrie had zo moeten rennen, dat ze er extra gaten in haar sokken van kreeg, de sokken zijn dus in de prullenbak achtergebleven.

Totaal dus met 1-4 gewonnen!

Lekker even nazitten met Radler 0.0, want ik moest rijden. Tussendoor nog even snel gesmst aan Janine en Jordi, dat eten vandaag uit een pizza of pannenkoek zal bestaan.

Een zeer leuke, zonnige en winnende dag beleefd.

Groetjes Gea