Bezoekadres

TV De Krim

Horstra's Wijk 5A

7782 RA De Krim

Om alles netjes te houden en soepel te laten verlopen, heeft de vereniging enkele punten van aandacht opgesteld voor de leden.
Let op: Wegens de coronasituatie, zijn er aanvullende maatregelen. Deze vind je hier.

1) Sleutel van het hek en de kantine:
Na je aanmelding ontvang je van de penningmeester/ledenadministrateur een sleutel van de vereniging (standaard is het 1 sleutel per huishouden). Deze sleutel past op het buitenhek en de kantinedeur van de tennisclub. Wanneer je je af meldt als lid van de vereniging, dan dien je de sleutel weer in te leveren (tenzij een ander lid van het huishouden lid blijft). Als je de sleutel niet inlevert, gaan we ervanuit, dat je lid wilt blijven en zal de contributie automatisch van je bankrekening worden afgeschreven.

2. Banen en schoeisel:
- De zolen van de schoenen mogen een niet te grof profiel profiel hebben (dus geen hardloopschoenen, voetbalschoenen etc.).
- Zorg ervoor, dat de banen schoon blijven van andere ondergronden. Dus geen modder op de tennisbaan.
- De tennisbanen alleen betreden via het te openen hekje. Dus spring er niet overheen.
- Glaswerk meenemen van de kantine naar buiten is niet toegestaan.
- Houdt de banen schoon m.b.t. afval (kauwgom, papier, stenen, bladeren etc.).
- De banen en verlichting mogen tot 22:00u. worden gebruikt. Daarna moet de verlichting uit en moeten de banen worden verlaten.

Tijdens de winterperiode:
- Mogen de banen bij vorst gewoon worden gebruikt.
- Moeten de banen voor de invallende vorst wel zijn geveegd.
- Mag er niet getennist worden als er sneeuw op de baan ligt. Dit moet dan eerst weggesmolten zijn.
- Mag er niet worden getennist als het ijzelt (uit veiligheidsoverwegingen).
- Mag er bij opdooi zeer beslist NIET worden getennist!!! De banen blijven onbespeelbaar zolang de vorst niet uit de totale constructie in de bodem is verdwenen

3) Kantinegebruik:
De kantine zal alleen worden gebruikt tijdens georganiseerde activiteiten (door de vereniging zelf of m.b.t. competitie). Alleen dàn is er de mogelijkheid tot het kopen en nuttigen van consumpties.

4) Contributie en andere betalingen:
Het lidmaatschap van TV De Krim kan per kwartaal worden gestart en beëindigd via de penningmeester-ledenadministrateur (Albert Smit, 0524-570770 of a.asmit@hetnet.nl). Voor aanmelding kun je gebruik maken van de formulieren in de kantine of contact opnemen met de penningmeester/ledenadministrateur.

Contributie senioren (per kwartaal): € 35,00
Contributie junioren (per kwartaal): € 15,00

Het meenemen van een gast/introducee kan prima. Graag ontvangt de vereniging daarvoor € 5,00 per keer. Jij als lid bent hiervoor verantwoordelijk. De € 5,- kan in het kluisje worden gedaan in het rommelhok achter de keuken.

5. Tennislessen:
In principe staan de lessen "los" van de vereniging. De vereniging zorgt voor de beschikbaarheid van de banen, maar de lessen zelf staan op zichzelf. Lessen kunnen ook alleen door leden van de vereniging worden afgenomen, maar worden rechtstreeks aan de tennisleraar.
- Kosten Privélessen: € 36,00 per uur
- Kosten Senioren: € 65,00 per persoon per blok van 10 groepslessen
- Kosten Junioren: € 85,00 per persoon per blok van 15 groepslessen

Juniorleden krijgen voorafgaand aan de lessen een racket van de vereniging. Voorwaarde is wel, dat ze dan minimaal 2 jaar aan de vereniging verbonden moeten blijven.
Seniorleden krijgen de eerste 3 lessen van de vereniging als instapcadeau (op basis van de groepslessen).
Voor beide acties geldt echter, dat men eerst lid dient te worden van de vereniging.