Het is mede met dank aan onze trouwe sponsoren dat wij kunnen blijven tennissen in De Krim en de faciliteiten tiptop in orde zijn.  De tennisvereniging waardeert zijn sponsoren enorm en begrijpt heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat bedrijven hieraan meewerken.

Heb je eens iets nodig uit de volgende categorieën loop dan eens binnen bij de volgende bedrijven:

De pagina's over de sponsoren zijn in ontwikkeling (aug - sept 2024)

Mogelijk staat uw bedrijf daardoor tijdelijk niet of nog niet goed op de website. Daar wordt aan gewerkt, we zijn u niet vergeten.

Als nieuwe voorzitter en tevens webbeheerder heb ik me ten doel gesteld om onze sponsoren leuker en en vollediger te presenteren op de website dan slechts met hun logo. Ik heb zelf ook bedrijven gehad en weet daarom dat het gewenst is, dat wij zoveel mogelijk terug doen voor onze sponsoren zodat er win-win situaties ontstaan voor de vereniging en het bedrijf.

Ben jij sponsor of ken je een sponsor, dan ontvangen wij graag (beknopte) teksten die de sponsoren willen dat wij publiceren over hun bedrijf. Kom maar op met die input voor wervende teksten!

Mocht je niet tevreden zijn over de teksten of heb je aanvullingen, lever ze aan via secretaristvdk@hotmail.com dan komen deze teksten mijn kant op en kan ik ze verwerken.

Auto's, onderhoud, reparaties en brandstof

Mastebroek's Autobedrijven

De Krim

Naast de verkoop van occasions en nieuwe auto’s, kan je hier terecht voor brandstof en het wassen van je auto.

BOVAG

Wij zijn erkend BOVAG-bedrijf. Hierdoor bent u verzekerd van uitstekende service. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie. Wij moeten aan strenge eisen voldoen om lid te zijn. Door regelmatige controles wordt erop toegezien dat wij hieraan blijven voldoen.

tekst